maandag 22 juli 2013

Vreemde voertuigen en oude mannen

Wat hebben die mannen toch. Zodra ze grijze haren hebben moeten die wapperen in de wind lijkt het wel. Met die zomerse weer halen die grijze oude mannen hun vreemde voertuigen weer uit de garage. Een man die mijn vader had kunnen zijn (ik ben al bijna 50) in een buggy. Een andere man in zijn cabrio nog wat. Ik moet mijn excuses maken ik ben slecht in automerken herkennen. Maar er rijdt hier van alles voorbij. Naast die oude man zit meestal een geblondeerde oudere vrouw met haar haren in een hoofddoek. 
Dan hebben we nog die driewielige en vierwielige motoren. De trike is voor oude mannen die stoer willen zijn en dat andere is voor jonge mannen die stoer willen doen. Ook die komen voorbij. Maar het leuks is de man op de scootmobiel. Die is pas echt stoer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten