donderdag 5 juli 2018

Ander bootje maar wel een over en weer bootje

Deze blog gaat over het overvaren en wat ik allemaal zo meemaak. Dus mag het ook een andere boot zijn een wat groter bootje 

Dit bootje is een Schip met een hoofdletter The Pride of York. Een schip dat mijn naar Engeland heeft gebracht en mij nu weer terug brengt. En het is afgeladen met oudere veelal Engelse mensen die nu nog een beetje verdwaasd rondlopen. Ik weet de weg want het is mijn tweede keer 😂 Dus ik weet dat ik nu niet op het rode dek wil zijn waar iedereen zich vast moed in drinkt. En buiten staan de mensen die heel nieuwsgierig zijn naar water. 
Iedereen heeft zijn koffers naar de hutten gebracht. In mijn geval heeft de hut de grootte van mijn inloopkast thuis. Een stapelbed en ook nog een complete badkamer ergens in een hoek gepropt. 
Maar ik hoef er alleen maar in te slapen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten