dinsdag 29 september 2015

Goed weer vaarder

Ik ben een goed weer vaarder. Aan d'overkant moet ik een stukje fietsen. Niet lang, maar lang genoeg om als een verzopen katje aan te komen. En een docent als verzopen katje is wat sneu. Dus als het regent zit ik in plastiek verpakt en dat is ook niet lekker. Maar nu komt de zon net op en lijkt het een mooie dag te worden en zit ik in de boot. Met achterin alle jongeren en voorin de ouderen. Waarom gaan jongeren altijd overal achterin zitten? Is dat iets uit hun jeugd? Of willen ze als laatste aankomen? Heeft iemand dat ooit onderzocht? 

Maar waarom de ouderen voorin gaan zitten weet ik wel. Wij zijn of lui of slim. Veel minder meters als je gelijk gaat zitten. Scheelt per dag in mijn geval wel 20 meter 😀 

De tussenboot vaart ook weer. Dus goede kans dat ik gewoon met de goede boot terug kan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten