woensdag 16 juli 2014

De boot is vol

De boot is vol. Geduldig een half uurtje wachten tot we erbij mogen. Helaas abonnement houders mogen voor. Gelukkig schijnt de zon en is het bloedheet. Jammer genoeg zal het ijsje waarop ik gehoopt had even moeten wachten. Nederlander als ik ben blijf ik in de rij staan en als het even kan..... 
Ik had toch op een bootje later gerekend.  Er is iets leuks in Vlissingen dus iedereen wil naar huis. 

Eenmaal aan boord plakt de mevr naast me. En ruikt ze naar zonnebrandcreme. Wel zomers luchtje. Beter dan zware parfum. 
Veel kinderen die allemaal naar Rescue Zeeland zijn geweest. En spektakel van hulpverleners. De kinderen aan boord zijn er nog vol van 

Spektakel van hulpdiensten op Rescue Vlissingen: http://hlfgr.co/1oIch5q #omroepzeeland. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten